lubisz jeść i nie tylko..

Dziś będzie krócej bo muszę posprzątać w pokoju i to nie dlatego, że
mama mi kazała bo nawet z nią nie mieszkam. Po prostu wczoraj
poślizgnąłem się o coś sporego i szarego, co okazało się szczurem.. Z
IKEI oczywiście takim pluszowym ale jeśli Maciej Szczur leży na podłodze
wśród okruszków po wszelakich odmianach ziemniaka to czas tu ogarnąć..
Zatem..
Już Zeus nawijał o tym że "lubisz jeść" koleżanko. Ostatnio doznałem
olśnienia i stwierdzam, że pochodną jedzenia jest nie tyle o ile tłuszcz
w różnych miejscach co również problemy z uzębieniem.. Zatem postarajmy
się odpowiedzieć na pytanie czy również "lubisz chodzić do dentysty".
Męźczyzna w bieli pochyla się nad twoim ciałem przykutym do fotela,
oczyszcza cie i płucze.. Jego instrument tańczy w twoich ustach a gdy
wydaje ci się że już więcej tego nie zniesiesz okazuje się prawdziwym
gentlemanem i z uśmiechem na ustach i tekstem "grzeczna dziewczynka"
pozwala ci to wszystko wypluć..
Tak! Lubisz!

Czytajcie, komentujcie a ja wkładam szluga w gębę i idę wypożyczyć odkurzacz i
mopa :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty